ŠTO JE PRIVATE LABEL?
Private label je popularni naziv na engleskom jeziku koji zapravo znači vlastita robna marka.
Već ste primijetili da trgovački lanci u svojoj ponudi, osim brendiranih proizvoda, imaju i vlastite robne marke. Proizvedeni kao private label brendovi uglavnom su jeftiniji, dok svojom kvalitetom itekako mogu konkurirati brendiranim proizvodima.
Nekoliko posljednjih godina sve više tvrtki pokreće private label brendove. Na taj način sami formiraju cijene i imaju potpunu slobodu i kontrolu na tržištu. Private label zastupljen je u svim granama gospodarstva, a na tržištu dominiraju prehrambeni i kozmetički proizvodi – takozvani beauty sektor.
Značajan dio beauty industrije su parfemi odnosno razne vrste mirisa. Premda su u Hrvatskoj u samom začetku, u svijetu su vlastiti brendovi vrlo razvijeni te ih kupci prihvaćaju kao kvalitetnu alternativu za popularne brendove. Neki od njih su otišli i korak dalje, te su postigli maloprodajne cijene koje su veće od onih koje imaju popularni brendovi. Njih možemo svrstati u posebnu kategoriju proizvoda koje nazivamo niche parfemi.